Seattle (30.7 - 5.8.)

Unsere finale Destination Seattle steuerten wir am 30. Juli an. Da wir keine Übernachtung gebucht hatten, gingen wir ins erst beste Hostel und brannten natürlich an! Im nächsten konnte uns leider auch nicht weitergeholfen werden (wir erfuhren, dass es in der ganzen Stadt nur etwa 4 Hostels gibt). Wir entschieden uns also, mehr oder weniger unfreiwillig, ein überteuertes Hotel in Downtown zu buchen, da wir vom nächsten Tag an nur noch zu Fuss unterwegs sein würden. In Seattle hatten wir fünf Tage Zeit um uns ein bisschen von den Reisestrapazen zu erholen und uns auf die Rückkehr in die Schweiz vorzubereiten. Jeden Tag erfüllten wir eine Mission. Mittwoch: Auto zurück bringen und Pacific Rim im Imax schauen (von diesem Film sahen wir alle Stars an der Premiere in LA und zu umserem Erstaunen war der Film gar nicht so schlecht, wie wir erwartet hatten); Donnerstag: Fischermarkt am Hafen abklappern; Freitag: Experience Music Project besuchen (Museum über Jimmy Hendrix, Nirvana und Filmkostüme- und requisiten) ; Samstag: Aussicht vom Columbiacenter bestaunen (mit inbegriffener Flugshow) und Sonntag: packen (grössere Aufgabe als man sich jetzt vielleicht vostellt ;-) ).

Den Rest vom Sonntag verbrachten wir mit Essen, durch die Stadt schlendern und Nervös-Sein auf Dihaime. Da der Flug am Morgen früh los ging, mussten wir ausserdem bei Zeiten ins Bett! Unsere letzte Nacht auf Reisen war gekommen und wie freuten uns sehr auf Lieben zu Hause in der Schweiz...

People in this conversation

Load Previous Comments
  • Guest (Travis Roy)

The paper activate would possibly require you to conduct a feasibility study or conduct studies on clinical loopholes in a selected place or state. Many students ask for Best Term Paper Help to get through in their checks correctly.

• Guest (William Hales)

Your satisfaction may be very essential to us, so we promise to make as many revisions as needed until you have your story offered the manner you want it. Animated explainer videos strongly trust there won’t be a want for revisions as we're that terrific, but in case you ask for it

• Guest (profile)

• Guest (Lynda Corry)

Thanks for sharing such nice article. I really admire you the way you describe each and every thing in it. As we concern about the Sturgis restaurants, We've shared some Sturgis Rally news and live footages. you can also know about the upcoming ICC cricket world cup 2019 articles and all the information.

• Guest (PAYPAL Customer Service)

I'm happy to see the considerable subtle element here!. PAYPAL Customer Service

• Guest (Bellevue handyman company)

I'm happy to see the considerable subtle element here!. Bellevue handyman company

• Guest (gostream)

Personally I think overjoyed I discovered the blogs. gostream

• Guest (Warmtepomp installatie)

This article gives the light in which we can observe the reality. This is very nice one and gives indepth information. Thanks for this nice article. Warmtepomp installatie

• Guest (watch free movies online)

When your website or blog goes live for the first time, it is exciting. That is until you realize no one but you and your. watch free movies online